Äntligen

Nu har jag äntligen fattat ett beslut. Jag kommer inte stanna/åka tillbaka till USA.
Hur mycket jag än älskar USA livet och min familj här så känner jag att det finns mer saker jag vill göra just nu. Jag vill inte bo hemma hos en annan familj längre och ta hand om deras barn. Jag vill resa mer och jag vill göra det själv.
Om jag inser att jag fattade fel beslut så kommer alltid möjligheten att komma tillbaka finnas kvar.
Jag klarar inte av att vara utan Thailand mycket längre till, sen vill jag ju sjävlklart ner till Spanien och till Jugoslavien.

Jag pratade med min mormor och moster Jasmina idag på skype. Fick även se min 6månadergamla kusin Cassandra i cammen, hon är så otroligt söt! Jag och Jasmina pratade om att åka ner till Jugoslvien och hälsa på släkten ihop, det hade verkligen varit skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback