kvällsöverraskning

När våra gäster hade åkte hem trodde jag äntligen att det skulle bli lite lugn och ro i huset, men NEJ, då började glinen klinka sönder hela pianot! Hade inte Lisa varit hemma hade jag skrikit TYYYST både en och tre gånger.
Men när Bill kom hem blev det lite roligare, han hittade ett packet utanför dörren som var till mig. Min tröja jag beställde från RL hade kommit! Hela familjen samlades runt borde och ville att jag skulle öppna så de kunde se vad det var jag fått. Typiskt min familj, här har man inget privat liv, Lisa vet i princip ALLT om mig och alla mina kompisar. Hon vet vem jag får mail från varje dag, vad det står i mailen, vad mina kompisar gör hemma etc etc.

min nya tröja


Lovisa, jag vet inte vem du är men du undrade varför jag bara köper kläder från Ralph Lauren. Well, det beror väl kanske på att jag tycker att de är snygga, väldigt bekväma och hyffsat tidlösa!

Jojjo min favorit, Ja, jag fick ditt brev and you made my day. Tusen tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback