min egna kokbok

Ni trogna läsare vet ju att jag under mina 6 månader i denna familjen har lagat väldigt mycket mat. Någonting jag inte kunde göra innan men som jag nu tycker är riktigt roligt. Det har gått så långt att jag har klippt ut recept från tidningar, letat recept på internet etc. för att en dag kunna göra min egna kokbok med sånt jag tycker är goddiegood. Så idag fick jag tummer ur arslet och köpte min alldeles egna kokbok. En tuff guldig sådan. Hela kvällen har jag suttit och klippt och klistrat.. förutom när jag åkte bort till Teeter för att köpa mig lite glass. Annars har hela kvällen gått åt till min tuffa kokbok. Om du har tur kanske jag bjuder dig på något smakigt när jag är tillbaka i Sweden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

har vi kök i klubban?

Postat av: jullio

det kan du ge dig fan på att vi har! Vi slänger in ett sånt där kök man har när man tältar, kommer inte på vad det heter. så du kan räna med fin middagar i kubban

2008-07-30 @ 06:36:03
Postat av: Johanna Karlsson

Låter mumsigt!

2008-07-30 @ 12:18:21
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback