Något man INTE vill höra

Jag fick aldrig tag på Eva ikväll så jag hade två andra alternativ. Det ena var att åka hem till Stefanoss och hänga med Jane och gänget eller att åka och käka med Frida & Paul.
Jag valde att åka hem till Frida och Paul vilket jag verkligen inte ångrar. Vi gick till en jättemysig resturang nära deras lägenhet. När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till dem och kollade på en rulle.

När jag kom hem hörde jag ljud från övervången. Antingen möblerade Lisa och Bill om i deras rum (11 på kvällen) eller så sysslade de med något heeelt annat! Något man verkligen INTE vill höra sina föräldrar syssla med!
Sandra har berättat om hennes skräckupplevelser från hennes hostfamilj och jag håller med dig, man blev som förstelnad och visste inte vad man skulle ta sig till!
Skulle jag tyst smyga ut genom dörren igen? Jag försökt gå så tyst jag bara kunde ner på mitt rum. Tacka fan för att vi inte sover vägg i vägg! Jag hoppas inte att de hörde mig för de kommer bli sjukt pinsamt för oss alla tre imorgon!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

vart i Washington DC bor du?! trivs du där?!

kommer dit som Au Pair 8 aug! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback