Onsdag

Jag hängde med Frida till tysons imorse för att lämna tillbaka en klänning. Jag måste verkligen sätta in min check nu så jag kan åka och shoppa. Hittade ett par svinsnygga skor idag :)
När jag kom  hem var inte Lisa hemma så jag bad min lillebror Joakim ringa mig eftersom han är hemma från thailand. Han lagade makaroner och falukorv samtidigt som vi pratade, man blev ju inte lite avis då. Maja kom hem medans vi pratade och som vanligt när hon är hemma pratar vi någon minut med varandra.

Jag och Lisa tog med oss glinen till Baskin Robbins för att köpa lite glass och sen blev det till att handla. För ovanlighetens skull slapp jag laga mat idag. Bill fixade BBQ kyckling som vart lika god som alltid.
Har legat i sängen och kollat på min Will & Grace dvdbox nu ikväll. Det är antagligen världens roligaste serie efter Scrubs. Btw, Jenny, vet du vilka säsonger jag skickade hem till sverige? Hur många boxar? Så jag vet vilken jag har kvar att köpa.

Joakim & Jag, Malaysia 07


Kommentarer
Postat av: jenny

boxarna ligger hemma pa ditt rum pa tvbanken, sa be jocke kolla vilka det ar! miss you!! puss

2008-07-17 @ 13:45:20
Postat av: Evelina

Åååh va härligt det ser ut!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback