övervikt

Nu när jag har bestämt mig kommer näste problem; Hur i helvetet ska jag få hem alla mina saker?
Min gaderob är 3 dubblad sen jag kom hit. Det är ofattbart hur mycket kläder jag har köpt under detta året. Och jag kan inte sluta heller. Igårkväll var jag rastlös så jag åkte och köpte en kjol, två ribbade linnen, en topp och en present till min lillebror. Hittade ett par läckra skor med men då hörde jag mamma säga nej inom mig, jag måste köpa nya gympadojjor istället!
Jag får ha med mig 40 + 12 kg hem tror jag. I nuläget ligger mina saker på mer än det skulle jag tippa på, och jag vägrar lämna kvar saker här. Aldrig! Alla mina kläder och skor ska med hem.

Kommentarer
Postat av: Inspiration

http://SOMMARTIPS.blogg.se

2008-07-03 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback