Söndag

Idag tog jag mig en riktigt lång sovmorgon! Klockan 12.15 var det dag för mig att öppna mina små gröna.
Efter någon timme kom Greg hit för att hämta mig. Han tog sig friheten att klampa in i huset och presentera sig för Lisa och Bill. Herregud, jag skämdes som en gris. Efter någon pinsam minut med mina föräldrar lämnade vi huset. Åkte bort till Ballston för att käka mexican food. Sen körde han mig hem och fortsatte hem till Pennsylvania.

Sandra ringde när jag kom hem så jag kunde berätta om 'dejten' och vi planerade lite för framtiden. Vi har skaffat en klubbstuga till Club Anti nu så det blir till att intreda när vi är hemma igen, kommer bli sååå skoj!
Hade middag med min underbara familj nu ikväll, det känns skönt att jag har fattat ett beslut men jag kommer sakna dem grymt mycket.

Kände mig lite rastlös efter middagen så jag unnade mig lite online shopping :) Det blev denna rosa Ralph Lauren tröjan idag.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

varför köper du alltid ralp rolen ?

2008-07-07 @ 10:36:00
Postat av: Jenny

Den va jattefin!!!

2008-07-07 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback