Söndag

En söndag som jag trodde skulle bli väldigt trist blev faktist väldigt rolig. Det började med att jag jobbade i morse. Jag var inställd på att vara nere i lekrummet med två skrikande kids i 5 timmar. Men istället drog vi på oss badlkläderna och körde bort till poolen. De plaskade och jag stekte med ipoden på högsta volym.
Det började tyvärr åska efter 3 timmar så vi körde hem igen, då hade jag 2 timmar kvar att jobba men Bill sa att jag kunde göra vad jag ville så jag körde bort till Tysons. Det blev lite presentshopping till mina familjemedlemmar (min svenska familj). Ja, jag vet att ni inte vill ha något men det skiter jag i.
När plånboken var tom körde jag hem igen för att äta middag tillsammans med familjen och efter det åkte jag bort till Frida och Paul för att äta ännu en gång :) Pauls bror Max kom också över så vi spelade rummbikubs och kollade på film.

Ja, det var min söndag. Nu har jag bara fyra söndagar kvar i usa för detta året....

Kommentarer
Postat av: JK

Jag e glad att det bara är fyra söndagar kvar!!!!!!

Miss you.. Igår hade jag och JOhan en skön bakfylledag med pizza och skitsnack i flera timmae!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback