Söndag & måndag

I söndags skulle vi visa malin NY. Vi började med en svindyr lunch i little italy. Sen blev det china town, SoHo, ground zero, Times sqare etc.. Vi skulle ut och kollat på gudinnan men så började det regna och då strök vi det från listan!
Det var riktigt roligt att bara vandra runt i NYC med Sandra och Malin. Vi hade skoj heela tiden och jag önskade att varje dag var sån.

På kvällen åkte vi hem till Princeton, köpte en baguett och la oss i sängen för att kolla på film.  Måndag morgon var jag tyvärr tvungen att åka hem. Bill skulle hämta mig i DC klockan 6 men han stod på fel ställe och vi fick inte tag på varandra förens klockan 7! Så där stod vi båda i en timme och väntade 100 meter ifrån varandra!

Det var skönt att komma hem igen men jag hade verkligen TOPPEN helg i NY. Lät topp3 bästa helgen under detta året. Alla helger jag har varit hos Sandra har varit den bästa helgen!

Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback