Torsdag

Idag gjorde jag en sak som fick mig att känna mig som en riktigt bra vän. Jag gjorde någonting jag egentligen inte ville göra men jag gjorde det för att vara en bra kompis och inte tänka på mig själv i första hand. Credd till mig själv, jag är impad :) Saken jag gjorde kommer någon få veta snart.

Annars kom Frida och hälsa på mig imorse. Vi satt ute på altanen och myste, snackade skit och skrattade i någon timme. Lisa var inte hemma så jag började inte jobba förens vid halv 3. Eller jag jobbade egentligen ingenting idag förutom mellan 5-6 när Lisa och Bill skulle bort till det nya huset en snabbis.
Lisa frågade mig idag om jag ville tänka om och kanske stanna hos dem ett tag till. Jag sa tyvärr nej men det känns skönt att veta hur mycket de uppskattar och tycker om mig.

Jag åkte bort till Tysons för att spendera lite pengar ikväll. Det blev lite presenter till mamma, Jenny och Jojjo.. men mest blev det presenter till mig själv såklart. En annan fyller ju år snart (14 AUGUSTI) och jag har redan börjat skämma bort mig själv med fina presenter.


Kommentarer
Postat av: jk

Snart kommer du hem =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback