Trist morgon

Mina morgonar brukar se hyffsat lika ut. Vaknar vid 11. Kollar mailen. Käkar frukost vid 12. Sätter mig vid datan igen. Börjar jobba klockan 1.
Men idag såg min morgon helt annan ut. Det började med att jag vaknade 9. Fick sen ett förbannat samtal från någon som skällde ut mig på arg amerikanska. Inte kul! Enligt den personen hade jag gjort något jävligt fel och som jag aldrig mer borde göra. Jag ville egentligen bara be dem dra åt helvete men som vanligt fick jag försöka vara snäll.
 Sen ringde mamma och pappa på skype och det var inte heller det roligaste samtalet eftersom jag blev förbannad och sa HEJDÅÅÅ! Det är inte kul när man blir förbannad på någon man egentligen saknar väldigt mycket. Så jag lipade några minuter innan jag tog mig samman.

Jag berättade för Lisa om samtalet jag fick imorse och hon stod allefall på min sida. Skönt det. Nu ska jag gå upp till glinen igen. Ska passa dem ikväll fram till 9. Sen blir det kanske att jag hyr en film eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad nu? min första tanke var nohas tjej...eller?? du behöver inte pubba de om du inte vill:) ring mig!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback