är det verkligen fredag idag?

Nu är Fia garanterat hemma. Det fick jag se live i webcameran idag. Väldigt tråkigt men jag är glad för hennes skull att få vara hemma i tryggheten igen.

Idag var jag och Lisa borta vid huset och kollade. Det kommer bli så otroligt fint när det är klart. Jag önskar jag kunde få bo där ett tag. Men eftersom Lisa och Bill har bestämmt sig för att skaffa en ny au pair efter mig så blir det någon annan som får bo där.
Annars har dagen flytit på ganska bra. Det känns verkligen inte som att det är fredag, När jag slutat jobba gick jag ner och kollade på The Hills som jag började med igår, nu är jag klar med säsong 1 & 2. Lite larvigt program ändå eftersom man inse hur uppgjort allting är men det går ändå inte sluta kolla. Jag tog dock en liten paus för en timme sedan och körde bort till posten i pyamas för att posta ett brev till min syster.

Imorgon är jag ledig så jag ska försöka komma ut ur huset lite granna. Jag kan ju inte gömma mig här bara för att Fia har åkt hem. Så jag ska nog gå på bio. Jag och Fia konstaterade att det är en fördel för mig nu när jag är själv, det är mycket lättare att få ett säte då :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skoj med paket!! :) Puss på dig gulligaste syster

2008-06-07 @ 07:42:16
Postat av: fia .

baby, jag saknar dig ! jag har en del skvaller från gårdagen som vi kan avnjuta iallafall. min snygga kenneth <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback