inte långt kvar nu..

2 dagar kvar. 2 ynka dagar kvar. Det känns helt overkligt att Fia ska åka hem. Jag kan verkligen inte förstå det. Hur mycket jag än vill att hon ska stanna vet jag ju att det inte kommer bli så. För på torsdag klockan 1.30 pm är det jag som kör henne till flygplatsen för att säga adjö.
Just nu står hon framför mig på mitt rum och packar om sin väska. Plockar ur sån skit som hon inte behöver. Sånt som tar för mycket plats och väger för mycket.
Jag vill ju vara kvar hela året men jag önskar inne någonstans att jag med fick åka hem. Eller att Fia skulle stanna. Vi ska ju inte dela på oss ännu. Det är för tidigt.
Jag har bett Fia att inte prata om att hon ska åka hem. Vi är ju båda meedvetan om det så det finns ingen anledning att prata om det.
Usch vad jobbigt att bli lämnad själv... Jag och fia har försökt komma på saker som är bra med att vara själv. Jag listar dem lite senare...

äkta vänskap är som god hälsa; man förstår sällan dess riktiga värde innan man förlorar den.

                 

Kommentarer
Postat av: fia .

awh baby . jag vill inte lämna dig, usch. känner mig som en svikare, men jag finns alltid här med dig ändå det vet du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback