onsdag

Igår efter 'jobbet' åkte jag hem till frida. Hon visade alla hennes papper som hon fixade för att börja plugga här. Hon berättade hur jag ska gå tillväga och allt sånt.
Sen kollade vi på filmen Lars and the real girl , riktigt bra film :)

Det är så himla svårt att fatta ett beslut. Ena sekunden är jag svin taggad.. och andra sekunden tvekar jag lite. Det som framför allt får mig att tveka är min katt Maja, man kan inte bara svika sitt djur sådär. Min familj kommer ju hälsa på mig och jag kommer försöka komma hem till jul om jag stannar. och vännerna? Är de riktiga vänner så är det klart att de finns kvar när jag kommer hem... om jag kommer hem!

Jag tycker nog att det är bättre att jag provar på det, trivs jag inte så kan jag ju alltid åka hem! Man måste våga lite här i livet.
När Bill kommer hem från London ska vi tre sätta oss ner och disskutera allt och försöka fatta ett beslut.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får inte stanna julia...!!!!

2008-06-19 @ 12:02:10
Postat av: Anonym

hej gullet!! tycker absolut att du ska stanna om det kanns ratt!!! Och du kan rakna med att vi kommer och halsar pa dig, alla den har gangen! Maja ska du inte bekymra dig om, hon har det bra! Sitter pa koh tao nu, kom idag pa morgonen, nyss atit pa porto bello...men det kanns inte riktigt som vanligt utan dig! Vi tanker pa dig och saknar dig!! PUSS ps. kopt en liten present till dig, ska se om jag kan skicka den fran thailand! PUSS

2008-06-19 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback