starbucks dejt!

Trotts glinen vid poolen var det ändå lite trevligt. Jag träffade samma tjej igen som jag berättade om sist. Vi bestämde att vi skulle ses på starbucks på kvällen. Nu är kvällen över och jag är hemkommen. Riktigt trevligt hade vi det. Hon är hur härlig som helst. Vi ska ses på torsdag med för då ska jag färga hennes hår. Sen ska jag hänga med henne till en av hennes kompisar födelsedagsfest på lördag! Hon bjöd även med mig till nått ställe på 4th July.

När jag kom hem vid halv 11 var Lisa fortfarande vaken så jag stannade och pratade med henne. Vi diskuterade allt om de amerikanska och svenska stereotyperna. Hon tror att alla i Sverige går omkring nakna!
Sen hämtade jag min data och visade massa bilder på min familj och kort från när jag var liten. Tillslut var klockan halv 1 och då kom Bill hem från flygplatsen. Jag har de bästa värdföräldrarna i världen. Det går inte att hitta bättre. Omöjligt. Finns inte på kartan.
Lisa berättade för Bill att jag träffat en ny kompis och han va säker på att jag ljög och sa att jag har vatt på dejt och ville veta allt om "killen" :) Jag kan sitta och prata med Lisa i flera timmar. Hon är så himla nyfiken och vill veta allt. Hon älskar när jag berättar historier om när jag var barn och allt jävelskap jag pysslade med. Jag har ju endel att berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback