The Waterfront

Heey
Idag har jag o kidsen vatt vid poolen med Eva. Kräfta.nu för min del :)
Sen nu ikväll har jag och Eva vatt vid the waterfront inne i georgetown. Väldigt trevligt men det visade sig att på söndagar nere vid vatten är det bara svarta människor. Jag kände mig inte som en i mängden precis. För det första så hade vi inte tänkt festa så vi kom dit i linne, shorts, flipflops, utan smink och med britney toffs. Men va fan, ser man inte ut som alla andra så kvittar det ju.
Eva hade the best time ever eftersom hon älskar svarta killar. Jag spanade istället in boysen som satt ute i en båt. Häva som fan va dem så jag försökte flirta mig in lite lätt.. sen såg jag att de började krama och pussa varandra! what the fuck! De var ju bögar hela högen. Jag hade missat att det var homosexuellfestival i DC i helgen!
Jag lägger upp bilder imorgon för nu måste jag slagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback