Måndag

JAA! Idag hoppade Lisa av hennes klass som hon skulle börja ta imorgon. Hon hinner inte med det nu eftersom det är så himla mycket med renoveringen.. och vad tjänar jag på att hon hoppar av? Framförallt blir det inte lika jobbigt med glinen... men det bästa, jag får ledigt torsdag och fredag!!!
Långweekend i NY - here I come!
Sandra och Malin, fy fan va kul vi ska ha det. Shopping, turistning, festande och antisnack.. can it be better?

Nu har jag precis varit ute och gått. Det blev en liten runda eftersom att jag inte är så jävla vältränad. Älskar att gå i skogen för där kan jag sjunga hur högt jag vill. Jag tog i så jag sprack när mamma mia med Ateens började spelas. Hann även köra lite schyssta moves så jag hoppas att ingen gick bakom mig!

Ska kolla på Over her dead body med Eva Longoria nu. Det blir sovning tidigt idag hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback