frugan och jag

Eftersom jag varit så generös med bilder på den senaste tiden så är det ju bara till att fortsätta den trenden. Ikväll var det dags för mig och fisen att ha våran sista middag på tu man hand. Vi åkte bort till faccia luna och käkade italienskt. När jag var väldigt mätt och belåten (efter att både ätit upp min och fias mat) tyckte fisen att det var dag för efterrätt. Jag sa bestämt nej. Men vill frugan ha glass så ska hon bannemig få det. Så bort till Baskin Robbins för att handla delikatesser. Väl inne i paradiset ber jag om att få smaka lite glass av snubben som jobbar där... och det hela slutar med att jag har en kopp med två stora kulor glass i.

    

  

Kommentarer
Postat av: jo

Söt klänning lilla du=)glassen ser god ut med!!!

2008-06-04 @ 07:37:57
Postat av: Jenny

Ååå....blev det den smarriga förrätten vi tog me?? väntar på receptet....PUSS

2008-06-04 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback