brännskadad!

min dag har bestått av att handla och laga mat. men det har varit skoj.
lagade en väldigt god och nyttig rätt med auberginer och pasta. mums.
som ni redan vet så börjar jag bli grym på att laga mat. något jag verkligen inte var innan.
med idag hände det en liten olycka. jag skulle stänga av spisen så tänkte jag inte på att det stod en asvarm gryta där. så jag brännde sönder min handled. det känns allefall så. svider så in iii helvetet!
det är värre än det ser ut. TYCK SYND OM MIG!
image743
ny bild nu, mkt värre än igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy i helvete!!!!!!

Postat av: Maddiie

Usch, det där är bland det värsta som finns!

2008-03-11 @ 03:20:51
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Jenny

Ser inte bra ut....hoppas du kylde den ordentligt efteråt!! usch!!

2008-03-11 @ 07:56:30
Postat av: Jo

tråkigt för dig baby! ta en chocklad så mår du bättre okej?
Kyss

2008-03-11 @ 21:05:36
Postat av: frida

usch, stackare! det ser ut att göra ont :S men vet du? det går över tills du gifter dig ;)

2008-03-11 @ 22:58:15
URL: http://fridizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback