Dag 2 i New York

Nu ar man antligen hemma igen! Jag och syster har vandrat runt pa manhattan i 12 timmar.
Idag hann vi med central park, gudinnan, top of the rock och massa shopping. Jenny kopte antagligen upp halva NY. Hon har traningsverk i armen efter att bart alla pasar.
Vi sag tyvarr ingen kandis idag, hehe, men det gjorde inte sa mycket. den anda kandisen vi sag var en snubbe som sjong en lat live for mig o jenny, vi fick kopa hans platta for 5 dollar da ingick augtograf och ett foto ihop med honom :) men vi tackade tyvarr nej.
Nar vi stod pa baten till gudinnan kom det fram en snubbe och fragade efter mitt nummer och om jag ville ga ut o kaka med han!


Imorgon ska Saaandra komma in till city med, antligen! (antisar saknar andra antisar) Sa det ska verkligen bli skoj. Kvallen avslutas sjalvklart med party a'la antisarna. 

Sen pa sondagmorgon aker jag o jenny hem till wash igen. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback