fia gästbloggar

eftersom jag ska agera gästbloggare måste jag självklart starta med mitt signum ,

hulahula och starka bananer gott folk. fia här för att lämna senate nytt om dagens händelser och detaljer. julia fick en mindre glad morgon då jag kom , enligt mig; insmygandes , enligt julia; instormandes. på hennes rum vid åttasnåret för att återge min senaste klagovisa om pissig hostmum. efter en hurtig promenad och megafrukost tog vi energin för att på varsitt håll starta denna veckas fredag.

jag kan nog för oss båda säga att fredagskänslan hoppade över oss denna vecka då vi är inne i en spara och nytto -period. dvs , vi spar på allt vi kan oavsett om det är slantar eller kalorier eller bensin. tyvärr har vi misslyckats ganska kraftigt då vi omedvetet har infört ett pockande sötsug runt nio snåret varje kväll. hemskt dumt och hemskt tråkigt när man försöker spara. anledningen till detta kan jag skylla våra på våra starbucksdejter.

för övrigt har vi tillbringat ännu en lugn kväll i varandras sällskap sittandes i julias säng med lapparna i knäet. fullkomligt nöjda men ändå med partysuget på nästa kvarter som ligger och är redo att attackera , enligt mina beräkningar kommer smällen nösta lordag vilket vi inte vill missa.

efter att ha kollat igenom mina bokstäver inser jag att jag har fyllt ut mina centimetrar och nu måste dra mig tillbaka. väldans trevligt att göra ett litet intrång på juliabloggen och vi hoppas på flera gånger så se till att låta julia veta hur mycket ni älskar mig och mina udda ordval så ses vi snart igen ,

om ni absolut inte kan vänta så finns jag alltid för dig på min stadiga ;

www.nogg.se/dumfia
www.dumfia.bilddagboken.se

för all del , er tillgivne fia.
julias vänstra höft och stadiga kompanjon.image733
 



Kommentarer
Postat av: fis.

men underbart. vilken talang !
mera sånt tycker jag.

och julia, vilka ÄNGLALOCKAR är dom naturligan ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback