Fredag

Idag har väl kanske inte varit den hårdaste dagen på jobbet precis. Lisa och Bill har varit på möte hela förmiddagen så kidsen lekte ute och jag satt vid datan , det kan ju knappast bli bättre.
Nu ikväll åt vi någonting som jag aldrig ätit innan - sushi.
det var väl kanske inte det bästa jag ätit med helt okej. De tyckte att det var jätteskoj att jag aldrig provat det innan så lisa tog kort på mig när jag käkade. haha!
Nu ikväll ringde Desiree (paul & bridgets nya au pair) och frågade om jag ville hitta på något , kände verkligen inte för det men det är inte så lätt att säga nej. så vi åkte till tysons.
som vanligt när man inte ska shoppa blir det såklart att man shoppar. ikväll var jag duktig och tog kort på lite av det jag köpte. klänningen och tröjan ser ni här:
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Jag kommer ocksa till DC nu. Eller i april. Byter familj.. vart i DC bor du?

Postat av: Mikaela

Ah, den svarta klanningen var superfin!

2008-03-22 @ 23:44:10
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback