härlig fredags kväll

ikväll har jag och fia varit och käkat på vapiano. trevligt. det blev fullkornspasta (försöker vara nyttig) och carbonara för min del. smaskigt men inte lika gott som mammas.
efterrätten fick bli en tee och kaka på starbucks. den snälla gubben i kassan bjöd oss på gratis kakor. det gillar vi. men de var riktigt äckliga. kanske därför han gav bort dem?

när vi var klara där (vi var inte klara men stället stängde så de kastade ut oss) åkte vi hem till mig. det slutade med att vi satt kvar i fias bil i två timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. det sprang förbi en räv jämte bilen.

nu hade jag tänkt dra mig i byxan, som man brukar säga. klockan 10.15 ringer klockan. fia var givmild och gav mig en timmes sovmorgon innan vi ska ut och få våran morgonmotion. jag ska njuta av varje sekund ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback