redan onsdag

Nu var redan onsdagen slut. denna veckan går ju riktigt fort :)
Idag har jag och Lisa lagat lite mat och mest chillat runt. Sen när vi käkat fick jag sluta. Då kom Fia och hämtade mig så åkte vi bort till Jane i hennes nya lägenhet. Där bjöds det på smarrig middag.

Fia: " haha, Jag ser ju ut som han Lennon John"
Julia: " HAHAHA, han heter förihelvetet John Lennon! "

Så smart var min käre vän Fia när hon provade min hostmoms solbrillor idag !

Nu ska jag tacka för mig denna dag, imorgon ringer klockan 08.00. fy fan. vet inte om jag ska skratta eller gråta.

du kan alltid skicka ett mail eller någonting and let me know how everything is going ?!

Kommentarer
Postat av: fia.

ibland far man till det sa pelikanen nar han dok i postladan !

haha , LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback