starbucks dejt

Idag har jag faktist jobbat, ja, ni läste rätt.
Lisa har varit iväg hela dagen så jag har fått passa glinen. Det började med att jag körde ut kidsen ur huset så jag kunde äta thaimat och läsa min bok i lugn och ro. Sen kom Bergen och Hayden över på en playdate.
Då var vi alla ute o det sooliga vädet och cyklade och klättrade i träd typ.
Jag saknar mina små tjejer så sjuukt mycket. Ska lägga in lite bilder imorgon som jag tog idag.

men ikväll har jag dejtat fia på starbucks igen. det var lika trevligt som vanligt. vi har våra samtälsämnen som innefattar alltiong typ. idag blev det prat om att jag antagligen är schizofren, hur man vågar prata problem med sin hostmom och hur jag och fias kompisar skulle passa ihop och vilka av mina kompisar sofia skulle komma överens med. fia gissade på att hon och jojjo skulle vara en bra match och det håller jag med om till 100%

Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas att du får en trevlig fredag :)

Postat av: Martin (videobloggarn)

är starbucks kaffet så gott som alla säger?

2008-03-07 @ 06:43:31
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback