sweet sunday

dagen började såklart med att fia kom hit och väckte mig klockan 9.30, då var det dags att snabbt byta om och sen ut och gå i en timme.

efter det var det dags för det efterlängtade svenska påsklunchen med min host familj. jag och fisen fixade och donade med maten i  någon timme innan allting var klart. nu snackar vi ägghalvor med kalles, köttbullar, potatis, lax, sill, lingonsylt, knäckebröd etc.
det var väldigt uppsakattat och alla gillade det :)
till efterrätt blev det kanelbullar, ballerinakex och äkta svenskt lösgodis.
   
när vi alla var mätta och belåtna fortsatte jag och fia dagen på tysons.
när vi kom dit uppenbarade någon sig för oss , det var precis som hon väntade på oss. hon satt där så snällt på ett räcke och ropade till våra hjärtan. våran nya vän, våran älskling, våran underbara Silvia.
efter 2 timmar inne på tysons hade jag lyckats köpa 2 klänningar, 1 kjol, 1 tröja, 2 bh, 3 trosor. underbart.

sen nalkades det internetkväll för mig och fisen. blev även ett långtsamtal med min älskade vän johan på skype. herregud vad mycket man kan sakna en person.

 
silvia fick både barnstol olch bälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback