Turistning i DC

Nu har min älskade syster anlänt. Det var nästan så att man fällde en tår på flygplatsen när jag fick se henne.

Dagen idag började med en äkta amerikansk frukost, mycket gott. Efter det var det paketutdelning och allt vad det innebärde. Jag och Jenny fick en påskpresent av min hostfamilj, 50 dollar på en italiensk resturang, det ska bli väldigt mysigt.

Därefter tog vi oss ner till DC för att turista som aldrig förr. Vi började med national history museum och efter det gick vi till air and space museum för att provapå äkta rymdglass (den glassen de har med sig upp till rymden) det var faktist helt okej !

Resten av dagen gick vi runt runt i DC och kollade på alla monumenten & vita huset etc. Jag har dock sjukt ont i en av mina tår så jag kunde bara gå med en sko, men vad gör man inte för syrran :)

Nu är vi hemma igen och har precis ätit thaimat. ska nu lägga oss i sängen och kolla på en film !

image776
image777
image778
image779
image780
image781
image782
image783


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah, nu langtar jag tills jag kommer till DC :D
Hur ar vadret nu?

Postat av: fia .

aawh, min alskling och en annan av ornstedts babsen , kan det bli battre ?
snart har jag traffat er alla och da ar det kyrkan som galler for oss juliababe , giftemal nasta da ?

;)

2008-03-24 @ 05:05:19
URL: http://www.nogg.se/dumfia
Postat av: Anonym

snygga bilder babe!

2008-03-24 @ 14:29:44
URL: http://sandrisch.blogg.se
Postat av: Johanna

Skönt att ha fått dit syrran va? Hoppas allt flyter på och att tiden går undan så jag får träffa dig snart! Pusspuss

2008-03-24 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback