den nya bilen

Trotts allt trist som hände igår hade jag faktist en smutta roligt under dagens gång. Som jag tidigare berättat så körde en pojke in i våran bil. Lisa åkte därför iväg och hämtade ut en rental car till oss igår. Hon kom hem med en sprillans ny minivan.
När kidsen hade kommit hem skulle jag och Fia ta bilen bort till affären. Jag var i heaven! Fy fan va rolig den var att köra. Jag kände mig som ett barn på julafton och fick äntligen leka av mig lite. Fia satt bara och skrattade och trodde antgaligen att jag var galen när jag drog plattan i mattan med ett stort leende.

Pappa - kan du se till att fixa en sprillans ny bil till mig i 20 årspresent så jag har någinting att pyssla med när jag kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Pappa

nemas problemas tjejen!!!!

2008-05-13 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback