Fredag

Denna dagen har varit mycket bra! Jag har sprungit runt här hemma och plockat lite.. sen va jag ute med Panda en runda, Fy i helvetet va varmt det var ute. Jag kunde typ krama ur min tröja när jag kom hem! naken.se nästa!
Vid 6 fick jag sluta för jag skulle köra ner till DC och hämta Fia + familj! Det var superskoj att träffa hela hennes familj verkligen! Hur goa som helst! Det kommer bli många besök upp till Hedemora för min del hoppas jag!

Nu ligger jag här i min säng igen, har precis kollar på en intervju Oprah gjorde med Tom Cruise idag, mycket mycket bra. Har varit lite skeptisk mot den snubben innan men nu har jag en helt annan blick!
dock måste jag tyvärr sova nu för imorgon blir det antagligen upp tidigt för att turista i DC med Fia och hennes familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback