Hemdatumet är satt

DATUMET ÄR SATT. Idag slängde jag mig flightinformation på lådan. Så nu ska bara Au Pair in America boka in mig på ett flyg det datumet jag valde!
Jag har funderat fram & tillbaka, in & ut och upp & ner på när jag ska åka hem. Och vart vill jag landa? Skulle jag stanna hela året eller skulle jag fråga Lisa och Bill om det var okej att jag åkte hem nån eller några veckor tidigare?
Jag har pratat med både Fia, Lisa och Bill om hur jag skulle göra och nu har jag bestämt mig. Ångrar jag mig måste jag betala 100 dollar extra. Så det kommer jag inte att göra.

Den 28 Augusti landar jag på Köpenhamns flygplats.


Kommentarer
Postat av: Jenny

längtar!!

2008-05-20 @ 08:33:39
Postat av: kalle kanin

men julia...du sa ju 12e... nu måste jag vänta 16 dagar mer... två hela veckor! å då har jag redan börjat skolan igen... buhuuhuhuhu...
Puss!

2008-05-20 @ 15:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback