Im here for u!!!!!!!

I början va Fisens familj helt underbar.. men ju längre tiden har gått så har de bara blivit sämre och sämre.. nu är det SÄMST. Jag fattar inte vad som tar åt människorna. Fattar de inte att de sårar min bästa kompis.
Just nu har hon suttit på sitt rum i 6 timmar och inte vågat gå därifrån, hon är rädd för dem... hur sjukt är inte det? Man ska inte behöva vara rädd för sin familj!!
Självklart vill jag hälpa henne, men jag är med rädd för dem.. Vet verkligen inte vad vi ska göra.
Imorgon kommer hennes coulsler och då ska det blir ett SLUT på detta, Fia SKA byta familj och hon ska bo hemma hos mig tills hon hittat en ny. Hon kan inte vara kvar hos dem, det måste jag se till.

Om en timme kommer äntligen Jane hem till dem för att passa glinen och då kan Fia komma hit.. och snäll som man är så ska jag muntra upp min fia på ett sätt som jag oftast blir glad av - med god mat :)
Jag ska ta med henne till en mycket god resturang som hon ännu inte besökt så ska vi ha en girlsnight med mycket skratt! Låter inte helt fel va?

I love you honey, be stong and we'r gonna work this out together.
image892

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback