Jag hatar henne

Jesuskristus, nu ska jag svära. Jag hatar den jävla klimateriekärringen Holly Taylor. Hon är bokstavligt talat sjuk i båda hjärnhalvorna och lite där till. Om jag hade fått sparka på nåon så hade jag valt henne. Hårt och länge hade jag sparkat på henne.
För gör man min Fia ledsen då kan man räkna med att toppa min hatlista. Och det är precis vad denna bitchen gör. Numero uno!
Fia kom precis hem efter sitt möte med idoterna. Och självklart hade de fått över counslern på sin sida redan innan Fia kom dit. Där satt hon som intryckt i ett hörn och fick ta emot skit från dem alla tre. Jag vet själv hur det är att vara i den sitsen. man får inte fram de rätt orden, man känner sig misslyckad och vill bara därifrån. Det suger!

När allt skit var kastad i hennes ansikte reste sig Holly och gick, Ingen kram, inget hejdå.. inte ens en blick. Ingenting. David därimot erbjöd sig att köra hem Fia till mig så att de två kunde ett hyffsat bra slut på sagan.

Nu sitter min Sofia här jämte mig i sängen och det känns väldigt bra och tryggt. Det är här hon ska vara. Och helst stanna året ut. Hon får inte lämna mig, jag klarar inte detta utan henne.
Hjärtat, nu kör vi hårt och detta ska bli awesome <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtegull, du är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback