jag vill be om ursäkt

Dobro jutro!

Igår somnade jag väldigt sent efter att jag legat och funderat i flera timmar. Vad var det jag funderade över? Jo, mitt beteende den senaste tiden. Jag kan erkänna att jag har uppfört mig illa och varit en dum person mot någon som verkligen inte förtjänar det .
Sedan Fia flyttade hem till mig har mitt beteende ändrats och jag har gått runt med en sur min. Det är verkligen inte Fias fel men det har tyvärr gått ut över henne.

Jag har lite svårt för att bo ihop med någon annan. Jag behöver min ensamhet och kunna göra vad jag själv vill. Jag vet att hon inte skulle hindra mig från att göra vad jag vill (hon lät mig faktist sjunga ikapp till ipoden igår innan jag skulle somna) men det är ändå inte samma sak. Jag vet inte vad det är som jag tycker är så jobbigt , men jag kommer nog underfun med det snart.

Men igår när jag låg där och inte kunde sova funderade jag på vad jag skulle göra för att be om förlåtelse. Skulle jag väcka henne? Ge henne en kram fast hon sov? Skriva ett brev och ge henne det när hon vaknat? Det hela slutade med att jag somnade.
I morse när vi båda var vakna sa jag som det var och jag bad om ursäkt för hur jag har uppfört mig.
Jag vill ju hellre att hon bor hemma hos mig än att hon bor hemma i Sverig.

.ytteligare en gång , förlåt om jag varit en svin.

Kommentarer
Postat av: fia .

awh , kenneth! LOVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback