lite kvällsfunderingar

Jag funderar på allvar över att bli kock. Skulle inte det vara perfekt? När jag tänker efter så är jag inte bara grym på att laga mat, jag är svingrym. Som idag, bara sådär huxflux slängde jag ihop en köttfärslimpa och potatismos. 
Imorgon bjuder jag på en utsökt vegetarisk rätt med angel hair pasta. Låter inte helt fel va?

Någon annat som jag funderar på allvar över är att jag ska sluta pms'a och vara sur varannan timme. Stackars Fis som får stå ut med total ignorering och mitt suckande. Jag ska nog börja tjura var fjärde timme istället. Jobba mig stegvis uppåt lixom. Ett steg i taget.

Nu därimot är det dags för att kolla klart på sista halvtimmen av Lost och sen ska jag tacka för mig och stänga mina små gröna.

Kommentarer
Postat av: fia .

var fjärde timme låter bra, remember only seventeen days left ,.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback