Nattaglass

Jag har varit lite deppig sen igår och Fisen har försökt att få ut mig från mitt rum och bli lite glad, men jag har strängt sagt nej till allt hon erbjudit.. jag vill vara för mig själv.
Men sen kom jag på att jag väldigt gärna ville åka till Baskin Robbins för att köpa lite glass så Fisen och hennes lillasyster Linnea kom hit och hämtade mig. Jag hade gått hela vägen upp till huvudgatan för att vara lite snäll, men aset ser inte mig utan kör förbi mig.. HALLÅ!
Så jag fick snällt gå tillbaka hela vägen hem.. kul!
Men jag fick ju min älskade mint chocolate chip glass, två stora kulor tog jag med, fan, det va jag värd!
Nu känner jag mig lite bättre ! Men bara lite!

Fräscha Linnea och trötta, osminkade Jag
image889

Jag (haha, bjuder på den) och min nya tröja som jag fick av Lisa & Bill idag :)
image890


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback