Ska vi klara detta ?

Godmorgon kära läsare.

Detta är första morgonen på väldigt länge som jag vaknar upp och hör att det inte regnar. Kan det bero på att fias helvete är över? Ja, jag tror jag kör på den teorin.

Idag ska jag sätta våran nya inneboende i arbete. Hon själv tror att hon är här på något hon kallar semester och att han kan ligga ute i solen och glassa. Hon frågade även efter en liten klocka hon kan pling i när det behövs. Det kan hon glömma.

Igår var våran första officiella dag som sambos. Herregud, hur ska jag någonsin kunna bo ihop med någon? Jag klagade och tjurade över precis allting. "Lägg inte det där, ändra inte min ordning i garderoben, städa upp efter dig, ha inte på musik"
Jag lät som en tjurig gammal kärring. Inte visste jag att jag är så petig. Men jag vill ha alla mina kläder i en viss ordning. Sakerna ska ligga på ett ställe så jag kan hitta dem lätt.
Men allt var inte illa, jag sträckte mig så långt att jag la tandborstar och tandkräm på översta hyllan i badrumsskåpet istället för understa, bara för Fia skull <3


Kommentarer
Postat av: fisen .

KÄRLEK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback