Snart helg igen!!

Idag på morgonen följde jag med det ena glinet till skolan för hon skulle ha dikt uppläsning, inte det roligaste när man egentligen börjar jobba klockan ett men ibland måste man ju vara snäll mot odjuren!
Sen efter att jag kom hem har jag pratat med Johan i ca 2 timmar. Fy farao vad jag saknar honom. Skulle gett jävligt mycket för att hänga med honom en dag!

Nu ska jag chilla i 45 min innan 'jobbet' börjar igen. Blir nog rätt lugnt idag hoppas jag. För ikväll ska jag barnpassa en annan familjs kids. KUL!
Men vad gör man inte för en extra slant lixom, det kan vara bra att ha till framtiden!

Fia, ta o sätt på din mobil för fan.. okej att du lämnar mig här, men du behöver inte göra dig okontaktbar!!!! Jag håller ju på att avlider i tristess eller vad det heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback