varför händer detta ?

Va fan hände? Jag trodde att vi hade allting under kontroll. Fia flyttade in hos mig och hon skulle stanna här fram tills hon hittat en ny familj. men så idag fick hon ett mail från hennes förmedling som löd något i stil med att; eftersom hon brutit mot reglerna genom att flytta ut från familjen innan 2 veckor måste hon bli hemskickad till sverige. hon har 30 dagar på sig att boka en biljett och lämna landet.
ÄH VA ?
Jag tror inte att jag har fattat det ännu. Jag vill inte förstå det. Lisa min värdmamma pratade med högsta hönset från Fias förmedling och Lisa var allt annat än glad, precis som vi alla andra. Detta är sinnesjukt och så himla orättvist.

Idag är första gången jag grät efter allting som har hänt. När jag satt i sängen och verkligen insåg att det är slut. Jag och Fia kommer inte få en underbar sommar tillsammans. Hon kommer inte finnas här vid min sida resten av tiden. Jag behöver ha henne här oss mig, det är ju så det ska vara. Det kommer vara Jag som kör Fia till flygplatsen och vinkar av henne. Det är inte så det ska vara. Det är mitt år som ska vara slut innan hennes. Detta är bara så fel fel fel !

image894

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker så himla synd om er båda två...tänker på er!! KRAM

2008-05-14 @ 08:36:02
Postat av: fia .

har fortfaande inte fattat , sjukt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback