Framtids update 752671

Ja, planerna för framtiden ändras ungefär lika ofta som jag äter pasta. Jag är fortfarande helt inställd på att flytta tillbaka, inget går upp emot staterna, men även jag inser ju att det kommer bli väldigt dyrt och att jag inte har råd just nu. Jag har flyttat fram planerna till nästa sommar, men vet inte om jag blir illa tvungen att flytta på det ända till nästa jul.
Fram till jul ska jag jobba och den 28e december åker jag, jenny, mamma och pappa till Spanien. Sen jobbar jag förhoppningsvis fram tills den 10 februari eftersom jag opereras den 11e.
Den tillkommna planen är att jag åker till Thailand i början av april och stannar fram tills min lillebror ska ta studenten. Två månader i Thailand all alone!
Sen blir det antingen en flytt tillbaka till usa eller en semester där på sommaren.

Ne, nu ska jag kolla klart på desperate housewifes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback