onsdag

Idag var jag ledig så jag och min käre vän Johan passade på att åka in till halmstad för lite shopping. Jag hade bestämt mig för att inte köpa något men det blev ändå en tröja och tre nya nagellack. Jag har ju alltid mina naglar lackade och tröttnat lite på mitt lila och rosa lack. Idag blev det ett blått, rött och en ny nyans av rosa :)
Johan däremot brände tre gånger så mycket pengar som jag gjorde. Jag tvingade honom prova halva butiken, även om han sa att han ALDRIG skulle ta på sig en kofta lyckade jag få honom att prova det allefall. Det blev tyvärr inget koftköp för Johans del men han hittade mycket annat snyggt.



Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Va söta ni är, mina underbara vänner!

Postat av: Anonym

johan var ju riktigt hav pa den bilden!

2008-11-06 @ 14:07:44
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja häv är väl bara förnamnet :P

2008-11-06 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback