Söndag

Igår var det dags för torups årliga julmarknad. Jag var där med Millan och hennes familj, väldigt mysigt fast att jag var genomblöt när det var dags att gå hem. Dock hann man med några glada återseenden och stjärnvinsten på bandyns lotteri, haha, 4st kexchoklad. Inte illa pinkat!!
Efter marknaden åkte jag till Örnahallen för att kolla på Robbans match som de så duktigt vann. Sen var det meningen att jag bara skulle chilla hemma men det slutade med att Jag, Joakim och Robban åkte hem till Lasse för att sjunga singstar och käka pizza  :)

Idag har det varit en heldag uppe i hallen. Först hade Robban sin match som de vann med 3-2. Sen var det damernas tur men då åkte jag och jocke hem snabbt för att käka. Tillsist var det de stora grabbarnas tur! Dream team klacken var på plats igen och såg till att Hylte kammade hem vinsten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback