svar på frågor

Fick en komentar av någon som heter Angelica. Jag vet inte om det är Ange herself, dvs Sandras mamma. Men i vilket fall, Hej :)
Hon undrade hur min plan var angående usa, ska jag tillbaka eller ej? Och hur det står till mellan mig och Fia som jag hängde med usa.

Att få bo i usa är ju helt klart min dröm, men det har sitt lilla pris med. Jag känner ingen panik om att flytta tillbaka just nu för jag vet att det kommer sluta med att jag bosätter mig där på något sätt, någon gång. Förhoppningsvis flyttar jag tillbaka nästa vinter men det är ingenting som är säkert. Jag ska försöka åka dit och hälsa på min familj redan till sommaren.

Nu till Fia. Jag vet egentligen inte vad jag ska svara på din fråga. Jag kan väl säga så mycket som att vi inte har någon kontakt längre. Vad som hände har inte ens jag och Fia pratat om så det kommer jag nog ta med henne någongång istället för att skriva ut det till alla som läser min blogg.

Hoppas du fick svar på dina frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback