Tisdag

Igår när jag precis hade somnat väcktes jag av ett sms.. och när jag precis somnat om igen hör jag Maja skrika som fan så jag ropade in henne på mitt rum. Då kommer hon in med en mushelvete i munnen och lägger den jämte sängen! Jag fick damp och sprang in till mamma och pappa :) Men när jag kommer tillbaka in på rummet för att slänga ut både katten och musen sitter hon och käkar upp den. Nu snackar vi inga småtuggor! Det knakade så in åt helvetet! Hon vill ju bara att jag ska vara stolt över henne men hon kan väl allefall ge musen till nån annan än mig?

Idag jobbade jag på högstadiet igen. Hade franska och engelska. Franskan gick väl lite bättre än sist :) Men jag kan ju inte precis påstå att jag briljerar!
Annars har jag bara chillat med Joakim och Robban. Kollat på film och ätit för mycket mat. Jag skulle egentligen kollat på desperat housewifes nu men jag har ju redan tjuvkollat på massa avsnitt så jag ligger lite före :)

Ne, dags för duschen.. imorgon börjar jag jobba kl 6!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback