Reunion!

De flesta kom känner mig vet att jag har något vääldigt nära hjärat som jag tycker om otroligt mycket. Nej, nu menade jag inte Maja.. och inte makaroner. Jag menade självklart min klubb Club Anti. Det är antagligen den tuffaste klubben som någonsin funnits. Klubben består av mig, Chiefen. Sandra, vice chief. Mia, spejje och Malin, Allti.
Tyvärr bor vi en bit ifrån vandra. Jag och Malin är de enda som bor hyffsat nära vanadra. Jag i Hylte och hon i Halmstad. Sen har vi Mia som bor i Stockholm och Sandra har flyttat hela vägen till London.
Självklart saknar jag mina tjejer myyyycket. Men mest just nu saknar jag nog Mia. Henne har jag inte träffat på över 1½ år. Det är sjukt. Vi har känt varandra hela livet och gått i samma klass i 6år. Sen flyttade hon till Australien nån dag innan jag kom hem från Thailand och sen drog jag till USA.  Men IDAG. Idag ska jag äntligen få träffa Maria Hermansson igen :) Den lilla råttan har kommit hem från Stockholm bara för mig skull (ähhhh.. bare sig!)

Här kommer lite bilder från Club Antis galna konferenser i Göteborg, usa etc

Våran första turne helg i GBG

Sandra & Mia

Gottlänningen, Sandra och nån annan snubbe på barsidan(?) i GBG

Jag & Max i GBG

Jag och Mia körde egen turne i GBG med vår polare Davidponken o hans kompisar

Jag och Mia promotar i Varberg

Jag och Sandra på rymmen i Halmstad

Malin, Jag och Fettot (ja, han hette så) i NY

Jag och Sandra i New York

Jag, Erik och Mia i smögen på midsommar

Reunion med Malin i New York

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag döööööör! blir tårögd! Vi måste verklgien planera en reunion i london!! hur låter inte de? saknar dig! anti 4 ever

2008-11-19 @ 17:37:39
Postat av: Allti

Det är gåshud! Har ju inte vart med på alla turnéerna, men anti rinner i blodet på mig. Reunion på hvitfeldtsgatan den 23:e! Ps. pappa gör anti-tecknet regelbundet hemma och jag är sååå stolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback