en underbar helg :)

HEJ :)

Jag har haft en riktigt bra helg som vanligt! I fredags skulle jag egentligen träffat Johanna och Millan men så skulle mamma på julbord så jag stannade hemma med Pappa och kollade på mitt favoprogram singing bee!

I lördags var jag och Johan ute och gick i snöhelvetet. Även om jag hatar kyla, vinter, snö och allt sånt elände så var det lite mysigt och skönt. Men bara lite! Jag tog med kameran så vi kunde ta lite bilder att skicka till Lisa och Bill, mina föräldrar i usa.
På kvällen var det tjejkväll :) Jag, Millan och Johanna åkte och handlade tacos sakerna och sen hem till Johanna! Efter några glas och mycket mat gick vi bort till Rydögården där min lillebrors kompis hade födelsedagskalas! Joakim hade lite fireshow för gästerna så vi kollade på det! Sen blev det tillbaka hem till Johanna så kom Jocke, Robban och Calle och hälsade på! Kvällen slutade på Giddes kalas i Rydögården. Riktigt skoj hade jag ;) Thanks girls!!!!

På söndagen mådde man inte prima men jag, Jocke, Robban, Tobbe, Josse och Ela lyckades ta oss upp till Jönköping för att kolla på hyltevolleys bortamatch! Herregud som vi hejade! Vi sex hördes (och sågs!!) nog mer än hela habos klack, om den ens fanns?
På kvällen blev det en myskväll framför ensam mamma söker och wallanderfilmen.

Idag sov jag ut tills jag blev väckt :) Sen körde jag hem Robban och så stannade jag hos Johanna några timmar. Hjälpte henne att städa lite :) Ikväll ska hon och jag kolla på en handbollsträning. Jag la ju ner min proffskarriär för några år sen och vågar inte riktigt ta upp den igen, även om jag är sjukt sugen. men ikväll ska jag allefall åka och titta på träningen!!!

Johan och Jag :)


Jag och Johanna

haha, Millan, Johanna och Robban

min inte så kärlekfulla bror & Jag

The fireshow

Tobbe & jocke påväg till jkpg

Robban och Jag

Kommentarer
Postat av: angelica

hej! brukar läsa din blogg. Hur går det med dina planer? ska du tillbaka till usa? sen undrar jag hur det är med din kompis sofia. har ni fortfarande kontakt? ni verkade så tighta. hoppas du svarar :)

2008-11-24 @ 19:48:20
Postat av: Anonym

de va inte anti morsan som undrade :)

Postat av: robban

vi va sånna jävla kungar i habo. hoppas på nya borta match snart:P

2008-11-26 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback