Helgens bilder

Igår skulle familjen Örnstedt till ikea i Helsingborg så jag passade på att hälsa på Nickeponken! Det blev tyvärr inte så lång vistelse men mycket trevlig. Sen var det födelsedagskalas x 2. Jag, Johan, Jocke, Robban och Hampus åkte först till Millan och Ela som fyllde 40 år ihop. Runt elva rörde vi oss hem till Mello för att fira henne. Det var riktigt mycket folk där när vi kom men helt plötsligt var det bara vi kvar. Det gjorde inte så himla mycket för det var så det roliga tog fart på allvar. Som vanligt blev det dans på alla stolar och bord. Luftgitarrerna åkte fram. Alla gamla 90tals kalssiker sattes på. Vi skulle inte ge upp förens vid minst 5 men vi kunde bara hålla oss till 4 tyvärr. 

Idag mådde jag helt okej så jag och syster Jenny har pysslat och gjort lite julkort :) Sen var jag och kollade på Hylte Volley med Johan och Robban. Grattis grattis till Hylte som vann!

Två av mina favoriter. Robban och Millan

Jag och fegens tuffaste snubbe

Min absoluta favoritkillar. Johan, Robban och lillebror Joakim

Hard core på bordet

Jag, Robban och Joakim :)

Johan och Jag rockar på

haha. Robban och Johan visar att det går utmärkt att bugga med en annan kille.

Hampus och Robban

Jag och födelsedagsbarnet

Jag och syster Jenny gör julkort :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar klänningen starkt

Får man ett julkort eller?

2008-11-17 @ 19:17:56
Postat av: jo

2008-11-17 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback