En av de bästa dagarna i mitt liv

Även om jag grät konstant från det att jag klev in på flygplatsen i Washington tills det att jag landade i Göteborg så var den dagen en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var min pappas 50årsdag och jag överraskade honom med att komma hem utan att de visste om det! Jag har redan berättat om detta en gång men jag måste bjuda på lite nya bilder jag hittade på en annan data här hemma.
Det började med att Jenny läste upp ett tal som jag skrivit till pappa. I slutet skrev jag 'Jag visste inte vad du önskade dig i present så jag skickade något hela vägen från DC som jag tror du önskat dig' 
Det var den mest overkligen känslan någonsin att komma fram då! Pappa grät, jag grät, alla gästerna grät! Att få krama sin pappa för första gången på ett år går inte beskriva. Jag fattade nog inte att det var sant förens 3 på natten när jag fick värsta gråtattacken. ♥









Kommentarer
Postat av: Emilia

Shit vad fint, fick tårar i ögonen även denna gången när jag läste!! PUSSS

2008-10-31 @ 16:16:52
Postat av: Jenny

ååå....ryser....knotteskinn....åååå.....

2008-10-31 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback