saturday night

I lördags kväll var jag som sagt hos Millan. Det va riktigt nice att träffa henne igen. Just like the old times! Vi käkade och kollade på film. Sen ringde min lillebror och frågade om det var okej att han tog hem lite folk till oss. Visst var det okej men jag och Millan körde hem till mig för att 'kolla läget'. Millan kunde tyvärr inte stanna så länge men jag joinade jocke och hans polare. He he. Det var väl inte riktigt meningen att jag skulle jonia dem fullt så länge som jag gjorde. Även om de är två år yngre än mig och min lillebrors kompisar så hade vi sjuukt skoj. Dansade till gamla goingar hela natten lång. Från ingenstans dök en hatt upp. Helt plötsligt fann det peruker, sombrero hattar, djurgården mössor, gamla hockyhjälmar, skidglasögen etc. Ha ha! Det kändes som jag var 14 år igen =) Vid 5 på morgonen tog maskeraden slut men jag och Robban låg uppe och snackade till halv 7 på morgonen typ så man var hyffsat död igår.

Idag mådde jag en aning bättre och gick till jobbet. Jag jobbar på förskolan, hos mina gullungar, denna veckan. Idag hade jag stängningen så det blev en lång dag på jobbet. Nu ligger jag och Johan i soffan och kollar film. Måste vara lite social mot vännen och ge fan i datan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback