cykling är inget för mig!

Haha. Måste berätta om nått sjukt skoj som hände för typ 15 minuter sedan. Jag cyklade hem från Johan efter att det hade söööregnat. Det regande fortfarande men inte lika mycket så jag trampade ju på ganska bra för att inte vara dyngsur när jag kom hem. Och vad händer? Jo, jag ramlar! Nu snackar vi inte den lilla vupran. Jag bokstavligttalat flög av cykeln. Jag flög inte framåt eftersom cykeln välte i en kurva utan jag flög åt sidan och gled iväg på arslet/armen. Jag kunde ju inte göra annat än gapflabba för det måste sett så sjukt roligt ut! Som tur var blev det inga brutna ben eller armar. Bara ett par väldigt smutsiga byxor och en öm bak!

Kommentarer
Postat av: momo

stackast min älskling, var försiktigt när du cyklar, puss o kram, momo

2008-09-30 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback