Måndag

Helvete. Ibland blir det åt helvete för mycket av allting. Då orkar jag inte längre. Just nu stör jag mig på en miljon saker. Speciellt på en person som jag är sjukt glad över att inte ha i mitt liv längre. En mer egoistisk och självkär person har jag ALDRIG träffat. Jag förstår väldigt väl varför den personen inte ha många nära vänner. Hur kan man vara så sjukt självupptagen och låtsas som att man inte är det?
Nog om den personen. Jag stör ju mig på mig själv med. Jag säger åt mig själv att inte göra en sak och likt förbannat gör jag det stup i kvarten. Varför kan man inte bara lyssna på sig själv när jag egentligen vet vad som är rätt.
Nej, nu kommer detta bli ett ännu längre ilsket inlägg om jag inte slutar. Jag går ner och läser boken osm jag håller på med. Smuts heter den och jag rekomenderar den varmt.

Kommentarer
Postat av: momo

Lär dig min älskling att när du kunde leva i ett helt år utan dina föräldrar o syskon, så kan du leva utan alla andra som gör dig besvikelse o ont. Stor puss o kram, din momo.

2008-09-24 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback